OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan

masa pelepasan:2024-02-11 19:56:16 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:379

Petua teras:Ostrovinka,Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

OstrovinkaWith the rapid development of warehousing and logistics, the use of boarding bridges is becoming increasingly widespread. The normal operation of the boarding bridge hydraulic system is the main technical indicator, and qualified hydraulic oil is the guarantee for the reliable operation of the hydraulic system. Pertahanan sistem minyak hidraulik boleh meningkatkan prestasi jambatan naik. di bawah, kita akan singkatkan tiga tindakan pencegahan untuk mempertahankan sistem hidraulik jambatan naik.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

La RochelleKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang,OstrovinkaTanda paksi naik, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.


OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan



Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya dengan telefon

Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, dan kebanyakan pembangunan bangunan teknik belum diubah suai. Mesin dan peralatan dengan keuntungan yang jelas, seperti jembatan naik, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, editor online akan melakukan analisis dalam-dalam dengan semua orang.

Pengurusan kualitiJembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.


OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan



Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Nilai tinggiIa diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik,OstrovinkaJembatan pengangkutan,OstrovinkaJembatan boarding logistik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Untuk mencegah rust di jambatan pengangkutan, melarang hujan secara ketat, periksa struktur kurungan dan panel untuk keadaan yang baik, tambah minyak dan mentega ke gudang dan komponen setiap bulan, dan periksa, memperbaiki dan menggantikan bahagian yang rentan setiap bulan.

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

OstrovinkaApa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


Hak cipta dan notis:
1. OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian OstrovinkaPenghasilan jambatan naikProses meluruskan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Ostrovinkamengesyorkanberita
OstrovinkaBerita terkini