OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya

  • masa pelepasan:2024-04-22 09:36:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:237
  • Penerangan pantas:

    Ostrovinka,Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dic

Kandungan artikel

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi,OstrovinkaJembatan naik bimbit, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

OstrovinkaPembuat tanda. Pembuat besar mengikuti peraturan pengesahan kualiti negara yang relevan untuk produksi, dengan kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual, dan kualifikasi lengkap. Kualiti produk produksi dijamin, dan kualiti adalah baik. Ia biasanya mengambil kira-kira tahun tanpa sebarang masalah. Jika kualiti tidak terlalu baik penghasil kecil mungkin mempunyai masalah dalam - tahun.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Al HawamidiyahAlasan: pompa perlengkapan rosak,OstrovinkaJembatan naik hidraulik tetap, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya



Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Memuatkan dan membuka jembatan naik bimbit telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. It is the point and endpoint of the enterprise"s logistics chain, and is a loading and unloading platform vehicle for enterprises to quickly and turnover products and goods. Tinggi trak platform operasi pemuatan dan lepaskan telah ditetapkan, tetapi tinggi kereta pengangkutan tidak sentiasa membentuk perbezaan tinggi atau jarak tertentu antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan lepaskan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Servis jujurIa diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.


OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya



Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Item inspeksiSemasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

Keuntungan: Peralatan kerja ketinggian tinggi digunakan secara luas, stabil dan selamat, dengan julat luas operasi.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor,OstrovinkaJembatan naik automatik, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

Ostrovinka[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.


OstrovinkaMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya memberi anda OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya oleh syarikat kami, perkhidmatan OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya. OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OstrovinkaVehicle mounted boarding bridgePunca kegagalan dan analisis serta penyelesaian masalahnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!